21 år

japp nu är jag 21 år gammal :)

det var en bra födelsedag igår.. :D
jag var på jobb först gratulationer bara dröste in tack för det :D

sen vid 6 kom mamma pappa macke johanna och mormor
jag fick bäddmadrass, fotoalbum från när ja var liten-->fjortis! , pengar och en kokbok och såklart blommor av pappa det är tradition :D

Sen kom johanna fina mimmi jenny ida och cindy
jag fick snoppballonger, snoppkortlek, en våg, shotglas, bastugrejjer, valfri behandling och så fick jag ett fotoalbum av mimmi med massa roliga citat och saker ja har sagt genom åren.. HAHAHHA fyfan vad ja skratta och vad blåst man vart och sagt så jävla roliga saker.. :p

TACK SÅ MYCKET MINA UNDERBARA VÄNNER!
jag säger som jenny fast vi inte träffats på ett tag så är det alltid samma och det är lika roligt ändå :D <3

Nu ska ja snart sluta sen ska ja köpa sprit och annat så ska vi sitta hos mig ikväll :D

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0