Jag är en upptagen kvinna

Japp de e precis vad jag är..

I fredags var ja på jobb till 13 och så for vi på kräftskiva till frida och mickis.. de var trevligt :D
for sen vidare till arken :)-
I lördags vaknade jag och sen var de bara att starta om igen i princip.. jag och rex tog vårt pick och pack och drog till mimmi dit också macke och boman kom senare :)
vi fortsatte till kim och bella och slutade på dinos-->efterfest på klinten-->dixie och hem och sova klockan halv 6..Men var ändå i princip nykter..
I söndags var ja på jobb

Nu har ja en kämpig vecka att ta mig igenom..
Måndag - Jobb på skolan 9 - 13, jobb  15-21

Tisdag - Jobb på skolan 8 - 14, Föräldramöte 18.30 - 20.30

Onsdag - Jobb på skolan 8/9 - 14, Vattengympa 16-17

Torsdag - Jobb på skolan 8/9 - 15, Jobb 15-21

Fredag jobb på skolan 8/9-13, jobb igen 15-21

helgen ledig.. =)

nu ska ja äta lasagne
ikväll kommer svenska hollywood fruar hahaha DOM är blåsta!

ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0