Puppies

Jag är vaken tidigt som vanligt.. fast philip går ut med rexo och ger han mat på mornarna så ja slipper stiga upp så vaknar ja ändå och måste gå upp och pussas lite med rexii :)

Igår var ja & rex till hammarland efter fina och hennes nya jaktlabbe Zack :)
Han e jätte söt och rex blev lite uppspelt och ville hälsa men inte nu när han e så ny så i helgen ska dom få busa =)
¨Dom fick ge varandra en puss innan zack försvann ijuförsig-

När jakom hem så gick the family på promenad och så var de hockey..

Jag undrar vad ja ska göra idag ? ja har ingen aning

Jo just de igår sku ja styla om min blogg JAG FATTAR INGENTING AV NÅ JÄVLA KODER OCH BLABLA ja satt satan i 2 timmar och försökte men de ändra ja lyckades ändra på var textfärgen!!!!
oj herregud!!


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Vill du ha hjälp och fixa bloggen?

2009-05-11 @ 15:03:37
URL: http://atstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0