Jobb

Sitter på jobbet på min rast nu och ska snart käka tacopaj..

de dyker upp jobb lite nu och då :)
har 2 och välja på nu till sommaren i princip..

ska gå ut ochgå ikväll, ska försöka bli lite mer nyttig och motionera mera nu..
jag borde göra så mycket hela tiden men dagarna är för korta.. ja känner att ja inte riktigt kan hänga med..
 mitt i allt är de fredag och ja har inte gjort ett jävla skit av vad ja planera att göra i måndags..
 
på söndag är de kalas för mig som har fyllt 20 år =) smörgåstårta ni får komma om ni vill ha.. :p
ochpå lördag ska ja äntligen till ikea :D


Kommentarer
Postat av: Inger

Jo tack , jag kommer utan Bill för han är i fastlandet på kurs.

Vi ses

2009-03-05 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0