Regn regn och åter regn

Fyfan vad det orkar regna : / vill ju ha sommar nu hela juni har ju regnat bort.. slött..

Och nu har philip börjat jobba på gabriella borta vecka vecka :( tur att ja har rex iaf..
så på tisdag kommer han hem :)

idag har vi inte gjort så mycket vart hemma mest ja var en sväng till emma och kika på film..
var ute med rex och träffade jenny och johanna rex tycer inte alls om när det regnar då vill man bara in ovh busa med sin gris :)
har tränat lite Nej också som vi skulle från valpkursen de går bra.D

Ledig imorgon, morgon på tisdag + valpkurs kväll ons och tors och morgon på midsommar..

Philip fick den ideen att han och jag skulle fara till öjarna till husvagnen, grilla och bara mysa vår lilla familj så nu hoppas vi på bra väder annars e de inte så kul att vara där..

Jag är glad jag har världens finaste pojkvän som bryur sig om mig och gör allt för mig och vi har världens sötaste bebis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0