you want a piece of me?

Britney konserten var jätte bra:D
fullsatt i globen, massa ljud, bra stämmning med dans och sång och en porrig britney :p
hela konserten hade tema cirkus och i början var de en cirkusföreställning och sen kom hon :)
det var verkligen jätte bra och roligt

jag och mimmi övervann vår rädsla och åkte tunnelbana dit och hem från konserten.. mitt i natten sen skulle vi byta tunnelbana men viste inte vart så vi promenera genom sthlm city mitt i natten.. LÄSKIGT!

väl uppe på rummet så satt vi oss på balkongen och drack lite..
och på dagen före britney gick vi och shoppa..
ja fick hem
några linnen
klänning
skor
jeans
fleece/jacka
smycken
smink
shorts
kjol

säkert glömt någge och de gick inte lite pengar :/

kommer upp bilder och év. filmen på facebook snart =)

Svärföräldrarna är ju som sagt här och igår åt vi på ÅSS och sen spela vi lite spel
ikväll ska vi till kungsö och äta middag :)

idag jobbar ja med cindy, har ingen mat med mig så vi ska ner till stan och äta någgii.
imorgon börjar rockoff också..

Rex har bott i kungsö mån-tis de hade gått jätte bra och han var duktig.. :D har vart ut på inlines och cyckling tur med josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0