Tomater och jag är rädd

Sitter hemma nu och äter körsbärstomater. vart så konstigt sugen på de efter en dag på jobbet slutade halv 10 och for senda till garaget där mina underbara kompisar (krille, kicke och danne) hade fixat min cykel :D dom är ju bara för bäst!

just de ja har inte berättat om min cykel histora ja ska dra den kort!
igår skulle ja och johanna fara och titta på en cykel till lantis som ja skulle köpa.. Krille och helle kom efter i pickisen för att ta den på flaket..
Vi kommer dit och ja och johanna går och förhandlar, pojkarna fick inte komma med för de sku bli så pinsamt.. DUMT!!
vi tar cykeln och kör den till garaget där vi upptäcker massa fel som tex vint bakhjul och nå lager slut..

ja säger åt killen att ja inte vill ha den att vi kommer tillbaka med den, efter lite nojs så var han hos polisen och vi med därefter.. polisen sa att ja har ingen rätt att lämna tillbaka den så där sitter ja med en rutten cykel och är ledsen..

men idag har dom fixat allt bytt däck och fixat så den går att cykla på :D:D äör så glad och tacksam :D

jo men ja sitter ju här nu då¨och gosar med min bebis och lyssnar på regnet ja hoppas de inte börjar åska för de hatar ja och är livrädd för:!!

Var sita gången på valpkursen, dom tyckte vi var så duktiga så vi gfick prova på en övning som dom öldre hundarna har på deras vardagslydnadskurs gick halft bra men ändå nöjd :)

har gått ut och kissa, ner till bilne och tillbaka utan koppel idag går jätte bra :D han är dukigt..

snart kommer svärföräldrarna och snart är det britney.. bara 5 dagar kvar =)

ha de bra och håll tummarna för att åskan ej hittar hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0