Skogsvandring

Igårkväll for ja och cykla med pojkarna vi cykla genom stan och ja var skiträdd att de sku börja åska eftersom det såg ut så.. OCH jag cyklade ner för en trappa!! haha ja var livrädd då också men ja måsta ju prova när alla andra gjorde de :P  måsta fara hem för jag sbörjade ju halv 8 imorse så halv 1 for ja hem och sov..

så imorse steg ja upp och fr på jobbb de var tungt efter 6 timmars sömn och 5 timmars natten före.. lite sliten..

idag efter jobbet for ja rex och mimmi ut i skogen och letade svamp :p rex sprang på för fullt det var jätte roligt att vara där och hoppa och busa i skogen.. lite staffefnatt några gånger också .. gulligt..

Vi hittade ingen svamp!! bara massa blåbär och äckliga spindlar.. Mimmi plockade lite blåbär och rex var nyfiken på vad hon gjorde han sprang mellan mig och mimmi och höll koll på vad vi höll på med.. slog ett antal kullerbyttor gjorde han :p

så nu ska vi börja med skogspromenader, han blev jätte trött och utslagen efter det :)

Imorgon ska ja på streetdance ska bli kul, ska försöka börja träna nu igen :)

ha det bra





Rex ute i skogen, bilden tagen med min mobil med bara 3 mgp och ändå tycker ja den tar lika bra som min kamera.. konstigt:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0