Promenad genom stan

Sitter hemma nu och har just vaknat.. skönt att få sova ut för en gångs skull.. imorgon ska ja ju upp tidigt igen.. :/ I fredags var ja hos mimmi och började dricka, jag kim mimmi och jonas :) sen kom killarna och körde oss till mariepark där star pilots just slutade spela och farbror fläsk satte igång.. jätte kul, dansade och var med trevliga folk.. sen drog alla förutom ja mimmi och kim till arken och efter ett tag stängde rockoff så vi promenerade genom stan till arken gick ja resten hem.. sen slutade vi på bp och så for ja hem och tutta.. skjutsade hem kusse och totte till torp också :p Igår jobbade jag 15-21.30. Efter jobbet så for ja till museet där pampas krille döparn och helle var sen kom också danne och kicke.. jag krille och helle gick till selekt dom andra åkte bil dit och så käka vi lite sen stack alla iväg mitt i allt.. jag helle och krille gick genom stan, stannde vid eat och pratade med basse hansi stefan och några till.. vi fortsatte ner till mariepark där alla var påväg hem eftersom de stängde, och upp igen.. jätte skönt att gå lite :) sen kötrde vi människor lite hit och dit och slutade i garaget en stund innan vi for hem oxh sov.. nu ska ja aktivera min hund lite =) igår var ja ut med isak och rex och gick på samma gång de var lite roligt.. hahha men dom var duktiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0