Helgen

Jag jobbar och jobbar.. fred lörd.. men imorgon sönda e ja ledig ska bli skönt..

sitter på jobbet nu med cindy, vi jobbade igårkväll också och då gick vi ner till torget och var på stan och kika soft :)
efter jobbet var ja bara hemma med min älskling(och rex såklart som var jätte mys och puss sjuk ) Mina söta pojkar..

rex har lärt sig sitt ligg och tass jätte bra.
Nu när ja jobbar får han vara med husse och gå långpromenader ja vill också..

Jo igår när vi kom hem på kvällen hade han bitit sönder en hund tidning och lite papper plus vält mina blommor bredvid sängen som har vissnat för längesen så han tyckte väl att han sku ta ut dom.. Men dom kom inte så långt allt låg i sängen i 1000 bitar så husse fick dammsuga golvet och byta lakan.. Är det det som kallas duktig vovve? : / :p

ska till idas examens fest ikväll med fina och mimmi ska nog bli trevligt kan ja tänka mig..

den 15onde ska vi till sverige på bröllopsfest till GoS !

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0