Duktig hund

Halåå på er

Helgen var ganska lugn på lördan var vi till idas examensfest var trevligt :D
drog vidare till stan och kolla på fyrverkerierna och sen simma vi mitt i natten..

Nu har sambon farit iväg på sitt skitjobb igen och är borta 8 långa dagar : /
det är alltid lika jobbigt och jävligt.. ja hatar de

Nu i veckan ska ja jobba hela veckan förutom söndag Macke och johanna sku åtminstone ta rex några dagar :)
På tisadg är det sista gången på valpkursen har varit riktigt bra..

var ut och gick med johanna dennis och rex idag dom gick lösa och först bråkade rex med dennis men han satte rex på plats och sen gick rex vid min sida hela vägen i princip och när han ville/var på väg att flyga på dennis ropade ja in honom och han kom direkt .. framsteg :D
har köpt  nytt godis till honom också som han älskar..
idag framkallade ja 216 bilder på rex och då e typ hälften bara ska göra ett fint album..

japp och på lördag blir de avskedsmiddag för syster :( ja blir ledsen ska leva utan henne i 10 månader :( hoppas du får de bra och att dom är snälla med dig jossan..

och på måndag drar ja och mimmi i väg på britney :D
lite läskigt att en vakt blev skottskadad i går eller förrgår på de hotellet vi ska bo på :O hoppas ja klarar mig..

nu tutta

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja d där med nattsim gillade vi, liite kallt bara:P

Oh ja rex var ju verkligen jätte duktig.. du behövd inte ens titta på han och när du sa nej när han kom springades med munnen öppen så stängde han den lite satans hastigt, det blir nog riktitg pli på den hunden:P

Imorrn skall det göras mycket, måste nog skriva en kom ihåg lapp:P

hihi jag e uppspelt sara!!:P

2009-07-07 @ 00:34:35
Postat av: sara

haha nej men de var ju varmt ju :P jo ja vet han blir bara duktigare och duktigare min knodd:´P



vad ska du göra då då? :O

2009-07-07 @ 07:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0