vänner?

Vad är de för nå idiot som tog 40 euro av mig i fredags på min födelsedagsfest?
jka hade bara bjudit vänner men kan man inte lita på dom???
men ja var ändå och fixade mina naglar igår.. jätte fina blev dom.. =) klippte mig gjorde ja också..

men när ja kom hem var de inte lika roligt.. vid elva - halv tolv börja spiii... höll på sen hela natten till 4..
så ida ligger ja i soffan och försöker få tag på blåbärssoppa och röd jaffa.. går dock inte så bra..

imorgon far vi till sverige och på lördag flyger vi så de var ju passligt... plus att a inte har hunnot packa någge..
ja ska försöka uppdatera här ad vi gör och tövvlar oss med.. :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Är det sant att någon tog 40 spänm av dig?!?! Jävla idoit! Hoppas du har det bra på gran canaria :)

2009-02-20 @ 19:10:02
URL: http://cindyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0