Gran canaria , playa del ingles

yess dar e ja nu.. =)
kom igar,. landningen var skit acklig ja trodde ja sku do :P de skumpa och ibland for vi upp och lite ner och fyfan de var ackligt iaf..
kom fram pa dagen, gick och checka lage lite..
vi gick till en restaurang/bar dar vi alltid tar en ol eller nagot litet att ata mitt i dagen, och gubben som har stallet kande igen oss fran forut och da e de 3 och 5 ar sen sist vi var har.. de var roligt.. :)

idag har vi legat pa stranden hela dagen och har fatt nog ganska mycket farg sku ja saga :)
harligt :)
har kopt ett par flioofloppor och e fotlank :)

igar traffade vi lisbeth oh henry (min gummor och guffar) och at med dom..
ikvall ska vi till en annan stad och traffa tom och monika (josefins gummor och guffar) som tydligen ocksa ar ha.. tom fyller ar sa vi ska fira ikvall :)

tycker synd om min philip ocksà han e hemma och spiiir.. han borjade nar ja for :/ stackare..

ha de sa bra hemma.. =)

Kommentarer
Postat av: Inger

Oj så härligt de låter, jag vill ju oxå vara där. Hälsa alla som vi känner.Kram

2009-02-16 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0