Vinter och frost

det var längesen ja uppdatera här nu igen..
Ihelgen var vi i kungsö och festade hela helgen.. riktigt kul.. dans i köket 5 på morgonen höll och klia mimmi på ryggen osv :)

Snart är det helg igen på lördag ska ja på skolans jufest.. vi ska till arken på middag och sen blir man väl där :p
sku behöva fara till sverige och shoppa lite också en vinterjacka skor och sånt nu när de börjar bli kallt ute..

påtal om kallt ute så var ja och mimmi ute till geta och fotade i frosten idag :D haha vi hade kul :p

     

busade i de kalla gräset..

pratade just med stefan och kom på att vi inte vet vad vi ska ge varandra i julklapp i år så jag macke och stefan ska köpa 2 julklappar var och så ska vi slå in dom och lotta om vem som får vad tex ja köper 2 julklappar som passar åt båda sen får dom lotta eller hur vi gör om vem som får vilket paket :P haha kul va?:P

ha det bra.. saknar min syster konstigt att inte ha henne hemma på julafton :s men snart kommer hon hem och fyller 18 ja ska dra med henne på krogen ;p




Kommentarer
Postat av: Johanna

d där med julklapparna e jättebra idee, har vart med om det själv också=) (connytiden med hans syskon)

och att vara utan syster på julafton suger, min skall stanna i gbg=/

2009-12-03 @ 17:54:44
Postat av: sara

jaa de suger syrran ska ju vara med ju men de går inte kan inte riktigt flyga hem henne fast man sku villa :p jo de e nog bra ide :D

2009-12-04 @ 14:54:33
Postat av: Josefin

Har ni kopt nat till mig da? Haha. jag vill ha tupla haha :P Fortsatt uppdatera mera :)

2009-12-04 @ 18:56:14
Postat av: sara

jo du har ju sagt själv till mig vad du ville ha :P så du får de ;p

2009-12-06 @ 16:54:41
Postat av: Josefin

Yey, har ni skickat det? :D

2009-12-07 @ 19:50:44
Postat av: sara

Joo de har vi i måndags tror ja mamma skicka de :D

2009-12-08 @ 19:49:09
Postat av: josefin

Yey ni borde fa mitt snart ocksa! Yey hoppas jag far det snart. Ni borde skicka glogg :D

2009-12-10 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0