Fredagsmys

Nu kan ja berätta för er att ja har fått ett heltidsjobb hos killen ja jobbar med på kvällarna :) Känns sååå jävla skönt :D
Men de är jätte ledsamt att ja msåta säga upp mig från skolan, blev nästan lipis när ja skrev på papprena..Men som tur är får ja träffa alla härliga människor när ja jobbar morgon :)

Skulle nog inte klara mig utan dom helt jag älskar mina barn och all personal.. mmmhmmm..

jepp så nu slipper ja fundera på om de går runt alla månader, slipper jobba 13 timmars dagar, slipper fixa hundvakt + att ja slipper ha dåligt samvete för att ja inte spenderar tid med rex dom dagar..
så det känns som ja gjorde de rätta..

Ikväll har vi haft middag i kungsö och nu sitter ja hemmaoch ser på idol !?! första avsnittet ja ser hela tror ja..
jag tror ja tycker att erik ska vinna..

Sitter i sängen i mina pyjamasbyxor och mys tofflor och Nu ska ja krypa upp i soffan med rex och mysa lite.. han ska få vara i soffan ikväll.. kanske poppar lite popcorn och te också.. :)

ha de bra

Kommentarer
Postat av: josefin

Bilder pa bloggen!

2009-12-17 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0