Svininfluenssa

oj en vecka sen..
Vad har hänt då?

jo ja har vart sjuk, feber, halsont och andningssvårigheter.. ingen stretokocker kanske en svininfluensa? :p
så har vart hemma tagit det lugnt.. idag vart de bättre ingen halsont och andningssvårigheter..
Och det var så fint väder för en gångs sjkull så vi for till stranden ochsolade och simmade :) 

rex simmade som en tok som vanligt och efter ett tag av simmande så kom han till mig och ville upp i famnen så ja togg upp honom så han fick vila och sen simmade han vidare..
jag doppade mig och då kom han upp på min rygg i princip :P haha
sprang upp på stranden och busade på i värmen..sen var han ganska trött så gick på en kort promenad ikväll innan de var dags att köra husse på jobb..

är ledig nu tisdag och onsdag  :)

Nu är det lite si sådär vad gör man i en sån situation :S jag är lite förvirrad

nu ser ja på beck och är rädd så ja ska sova nu.. godnatt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0