jag ska flytta och har fått ett jobb :)

Hej påer vänner!

Sitter hemma nu och har trött ögon.. borde gå och tutta..

Idag har ja skrivit på hyreskontrakt, för er som inte vet ska jag flytta till ålandsvägen till en 2a som är större än min nuvarande och har billigare hyra..
badrum och kök är nyrenovert med bastu i lägenheten :)
stoooor balkong är det också. och jag ska måla om väggarna
jag är jätte nöjd :D
jag och rex kommer nog trivas där..
bar ja får pengar ska ja fara till ikea, där det har en förmåga att gå riktigt mycket pengar..

var just till mitt sommarjobb och kollade vilka turer ja ska ha nu när ja ska få börja jobba där igen :D fast bara några pass i veckan så ja har skolan kvar ändå :) jätte bra!

på måndag sk aj till vetrinären med  rex.. han har som utslag på frambenet och upp "i armhålan" dom vätskar bara lite och ur vissa kommer de var om man klämmer på dom.. så ska och visa upp det på måndag fanns inte tid före de.. :S
hoppas det inte är någt allvarligt bara..

nju borde jag gå och sova.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Inger

Härligt att du fått lägenhet, den vill jag komma och kolla på. Kram Inger

2009-08-27 @ 07:29:21
Postat av: Cindy

Hahahaha låter som du är en liten skit ännu som har sommarjobb :P

2009-08-27 @ 11:30:56
URL: http://cindyd.blogg.se/
Postat av: sara

hahah ja vet :P men de va ju sant :P

2009-08-28 @ 06:51:31
Postat av: josefin

Hej!

Ska du inte skriva om hur mkt du saknar din syster? haha! Jag ville ju vara med om stefans brollopskalas! ha det bra jag har updarterat min blogg las haha. Saknar er. kram! Nar ni halsar pa mig foresla att vi drar vidare till la efter ni halsat pa mig i missouri

2009-09-03 @ 02:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0