Det blir alltid värre fram mot natten

Tack för alla minnen alla skratten..

det här är hemskt!! jag hatar att göra slut med någon speciellt med phlip vi har så mycket tillsammans, var för fan förlovade!!
Jag har så dåligt samvete han mår så dåligt,bara gråter,,, jag mår dåligt, gråter!
Men ja måste tänka på vad som var bäst för mig.. och jag gjorde nog det rätta valet.. 

Jag har j så fina vänner som har stöttat mig genom allt de här ända från början..
I tisdags när han kom hem och ja gjorde slut skulle ja fått komma till jenny och inatt har ja sovit hos johanna.. änglar jag har! <3

rex är också världens bästa som ja förresten får för mig själv.. min egna rex <3

idag gick volvon genom besiktningen så vi ska rejsa volvo i sverige på lördag.. ska få träffa shiva :D:D
www.metrobloggen.se/staff

ha det bra så ska ja också försöka det..

Kommentarer
Postat av: johanna

allt för mina vänner<3<3

2009-08-13 @ 22:41:53
Postat av: Evelyn

Det är klart det är jobbigt att lämna den man levt med länge, men man överlever. Som jag sa tidigare känner du bäst själv vilket som är det rätta och uppenbarligen har du gjort ditt val.

Du gjorde det av en orsak och det ska du inte känna dåligt samvete över!



Det är bara att skicka bilder bäst du vill. Har inte haft nån inspiration alls till att fixa med några designer. Ibland tappar man liksom förmågan till att vara kreativ! :)



Kram, kram!

2009-08-14 @ 12:24:57
URL: http://atstarlet.blogg.se/
Postat av: finis

go sara go sara!

2009-08-14 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0