sluuuuut

hej hej

påsklovet ar vart snöigt kallt och röjjigt p

i torsdags var ja nykter och de var skönt på sitt sätt.. men på fredan var de fest hso mig igen och sen arken jätte mycket folk och ganksa kul nog :D
Såklart sov mimmsooo hos mig :) och på löradan var vi och käka med sofia och klara och sen på kvällen kom gänget igen och så var de bara att börja igen :)
de var skit kul men lite ledsamt ibland för vissa : /
me annars dansa och sjöng.. (jag och mimmi) hade uppträdande med cottonfields som i högstadiet, och charlotte perreli - hero :p HAHHAH

men sen måsta vi j till mp när vi hade biljett men de sög tog en drink och stack till indigo där var de också dramatik :p .. sen skjutsa jenny hem mig och tutta..

och igår var de lugnt och chilla hos jenny :D

idag var ja och handla och panta flaskor från påsken...
jenny kom hit och så for vi till avancia på hiphop, jävligt kul :D
nu ska ja duscha och sen kanske mysa med film ikvälll med mimmi tror ja..  och imorogn kommer snyggingen hem:D:D:D:D äntligen efter 8 dagar..
imorgon e de praktik igen har inte helt inspiration att fara men de blir väl bra ska byta smningen mot bowling tror ja så imorgin ska vi bowla :D

Hejdå på er nu ska ja duscha
 
saknar dig
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0