singstar hos carola

hej hej

helgen har vart skitkul :D

i gredags satt ja fina jenny emelie frida här.. :) carola var också här i princip hla tiden och sen kom kim erikson och simon williams förbi en sväng och calle holm sa hej och några andra till från huse :)

sen vid 10-halv 11 gick vi över till carola och sjöng singstar :D skitkul men mitt lag förlora.. :O : / (jag frida och jenny) jaa sen måsta vi åka tll arken.. där var de ganksa mycket folk elt okej och de var kul :D

sen kom massa fina folk från mp med fina kläder på sig asså.. ja ville också ha på mig en sån in klänning. :)
sen for ja hem och sov ; )

och igår morse kom fina upp och då for vi och käka med mimmi till garaget.. efter de måsta vi ju såklart ha dageneftertjejsnack :D så ja och fina for till jenny och snacka skit och käka glass :)
alltid lika kul..

sen for ja och fina hem till kungsö.. mocka skit och hälsa på elvis.. han e så söt :)

och sen tillbringade trion (jag jenny och fina) resten av kvällen hos carola och sjöng singstar igen..
fina somnade och sen kolla vi på melodifestivalen..
sen måsta ja fara.

idag e ja ännu sjukare än förut får se om ja orkar fara till skolan imorogn..
om en vecka e de 7 veckors praktik :D ska vara på träningsundervisningen.. ja längtar och tror de kommer bli skitbra :D

nej nu oth och sova kankse..
 och förhoppningsvis går allt bra :D:D de går åt rätt håll iaf.. men ja gillar inte kryssningar :p
Pusshej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0