Praktik

hej hej

första dagen på praktiken idag.. de var härligt..
ja gillar träningsundervisningen :D dom är så söta och goa...

bra klass och med bra personal hamna ja med :)

efter de kom toffe hit och sen var ja med johanna och dansa hiphop.. skitkul, inte alls lika svårt nu som de var första gången..

asså när man kollar på statistik hur många som har läst ens blogg.. vad menas med Alla sidvisningar och Unika besökare?
jag fattar ingenting :P vilken ska man kolla på för att veta hur många som läser? och kan man kolla vem som läser? :p

Kommentarer
Postat av: mimmi

unika besökare är hur många som läser din blogg.
antal sidvisningar är hur många ggr någon är in på din blogg om dagen, tex går jag in 10 ggr o läser din på 1 dag från min dator, där har du 10 sidvisningar. och jag kan säga att jag nog är in och läser 10 ggr, eller kollar om du uppdaterar. men du är seg på det:P hehe.

2008-03-10 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0