Onsdag

hej hej

idag på praktiken har ja vart med på musiken, vi dansa och sjöng till barnsånger och lnda bengtzing ;p
sen har vi vart till bibban och lånat böcker :)
och så har vi haft gympa
de var riktigt roligt idag igen :D

efter de for ja upp till morfar och hälsa på.. ja vill inte att de ska vara hans tur nu.. allt händer nu, de e inte mitt lyckoår alla bara löser av varandra :(

sen for ja hem och tog en powernap och så fick ja besök :)

och nu har ja just vart till kungsö och käkat och sett på oth..
sofia sku höra av sig men får se om hon gör de kankse blir för sent sen..

inatt ska ja sova ensam...

jag vill ha fredag nu!

pusshej på er

Kommentarer
Postat av: fin

woho, är de illa med morfar eller?
:(:( nu har jag inte varit med dej på länge. men kanske idag? för jag ska sova @ home today. wiihu, imorrn äre party! äre bara du och jag? :D haha weeeii!! :D

2008-03-13 @ 08:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0