Lördag

hej hej

nu sitter ja och äter frukost...

igår var jättekul
jag tanja macke fina och ida börja här sen kom bejje också :D
"vi har varit här och städat" HAHA

ja sen kom toffe och körde oss till arken och där vart de lite för mycket där ett tag.. och annars var ja fina och ida på dansgolvet :D
vid 2 typ så for jag fina ted tanja lina macke jan och bejje tror ja på fest till skejt.. eller han hade ingen fest men vi fixa så de blev :p
 lyssna på greese :p haha de dansa vi till :D HAH

ja sen hem och tutta.. :p
och nu vakna ja just som sagt och ska kanske käka med fina? och sen ikväll ska ja till johanna och börja där sen bär de av till picis partej hoppas de blir kul :D

hejdå Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ida

oh shit. jag kommer inte ihåg att jag var med dig och fina på dansgolvet. kommer ihåg att jag dansade massor, men inte med er:S

2008-03-18 @ 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0