Host host

hej hej

usch vad ja hostar och hostar ja hatar de.. och ja vet en annan som inte alls gillar de inatt : /  :p

idag på praktiken har vi inte gjort så mycket.. vart ut och gått och jag har vart med på dusch och sååå..

sen efter de for ja till toffe men så for vi med tiinas bil och handla till sparhallen och sen for ja med johanna och sofia till skolan och skulle prata om lärdomsprovet med åsa och toffe for hem.. men när vi kommer till skolan så var inte åsa där.. och ja hade mina nycklar hem i bilen hos toffe så ja åkte till sofia och sen hämta toffe mig: P

jag har lagat middag idag, lövbiff klyftpotatis och pepparsås för mig sjäklv:P

sen ikväll harjag och fina vart till johanna och kikat och sen med tanja och lina :D de var längesedan så de var nice... imorogne d e fest :D:D vi ska ja jätte kul

hejdå nu ska ja fara ;)

Kommentarer
Postat av: ida

jag har utmanat dig i min blogg:P adidas running coach;)

2008-03-14 @ 14:04:53
URL: http://idaskida.blogg.se
Postat av: jenny

kik dig! sup för mig också jag vill meeeee!

2008-03-14 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0