Rockoff

hej hej

I fredags började ju då rockoff med buller och bong
vi festade och tittade på BWO, jag och johanna var upp på bänkarna en sväng också med massa andra och shakade  ;p
kvällen slutade med dinos och dela taxi hem med jenny.. jätte trevlig och rolig kväll :D

sen har hela veckan bara flytit på med feber och förkylning, blev sjuk natten till måndag så ja har inte jobbat förän idag.

 har nog vart in varje dag och tittat på någon artist utom igår när jag jonte mimmi kim och gulle var hemma hos oss och lagade middag.. vi grilla och laga klyftpotatis & krockisar med champinjonsås och vitlökssmör :D jätte gott..
efter maten blev det buzz och alias såklart :D de var ja och mimmi mot pojkarna och dom vann : /

vi kolla lite på björn gustavsson filmen och sen käka vi kräftor, räkor och kex med ost.. mysigt mysigt :D
Pojkarna blev 6 år och börja spela tv spel så ja coh mimmi spela brain storm som ja också där förlora i :p

mitt i allt var klockan halv 11 så philip skjutsade hem dom och ja stanna hemma och diska sen tutta vi..

natten till måndag vaknade ja av att det stod en man i min sovrumsdörr ja blev skiträdd men de var bara philip som kom hem några dagar för tidigt och överasska mig.. usch de var läskigt men ja blev ju jätte glad såklart :D

imorgon e de fredag igen och då e de fest och på lördag är de fyrverkerier :D
då ska man vara romantisk och titta på dom med sin karl =)

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg int philip de suger!:p

2008-07-25 @ 16:27:40
Postat av: Cica

Ojdå...vilken tur att man har dörren låst när man ska sova. Men om d va ditt gulle som stod där va d ju lugnt... =) tihi

2008-07-30 @ 22:34:20
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0