Hej och Hå

Hej Hej

sitter på jobbet igen nästa pat. kommer inte förän om en kvart så..

rockoff slutade i fredags ja hade kul den kvällen, när vi sku hem träffa vi birgitt inger och bill, satt där och prata med dom och pola lite..

sen på söndagbara myste vi framför tvn.. gulle bädda ut bäddsoffan och så tiog vi kuddar och täcken så myste vi framför tvn med film och ost &kex :) sen sov vi i vardagsrummet :p
måndag till tisdag sov vi där igen de var så mysigt så..

I tisdags så fot karln på jobb de var jobbigare än vanligt och ja saknar han jätte mycket : / Men de går =)

igår var ja till lumparland eller LumparlUnd som man också kan säga ;)
jag och johanna rejsa dit ut ocih hälsa på cica.. hon har en jätte fin lägenhet som ja blev kär i..
vi käka paj och snacka karlar.. sen vart de saightsing (?) vi for till vindmöllorna och överallt, hade lite galna ideer johanna ramla ner från en mölla ( :O ?) haha kommer bilder på bdb senare idag tror ja :p

så vart de mörkt och natt så vi måsta köra hem och tutta :p
jäötte trevlig kväll med mina galna tjejer :p

imorgon sticker ja till sverige och blir där till lördag kväll
:D:D

hejdå ha de bra :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min :)

2008-08-04 @ 08:08:56
URL: http://www.metrobloggen.se/larare
Postat av: S.Flöjt

länka in min oxå :)

2008-08-04 @ 08:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0