Lycka

lycka är en känsla, eller bara ett ord.
Ett ord som inte används så ofta men att man känner det är vanligare
vissa dagar känner man mer lycka än andra dagar.
men jag tror att dom där mörka och hemska dagarna 
ändå innerst inne finns lyckan,vi måste bara hitta den i oss själva.

idag är ja glad..
igår var jag först med cindy och tanja, tanja var jätte uppspelt
vi for till sviby garaget en sväng
mimmi och sofia kom och hämta mig så for vi och kika lite
Sen var vi med kim och jag kim och mimmi for till patrik och hälsa på :)

sen sov jag

och idag började dagen med oth :p sen måsta ja läsa lite bok
sen rang min pappiii och ville bjuda mig på lunch så vi for och käka..
så prata vi om att ja ska plugga i sverige eventuellt. då ska pappa köpa en lägenhet åt mig där : D så kan ja coh sofia bo där om vi far till sweden :)

idag har ja distans och håller på läser ne bok..sen ska ja till mamma efter mat och sen ikväll ska ja på spinning och latino dans ;p  haha ja undrar hur de e :P  hoppas de e kul iaf. ; )


på fredag ska ja på aerobic

på lördag ska ja förhoppningsvis på spinning om någon avbokar

på måndag e de aerobic

på tsdag pilates

och på onsdag spinning

osv..

skönt att man har fått käppen ur arsulet och börjat träna :D

Hejdå nu ska ja ta ut tvätten : )


Kommentarer
Postat av: jenny

fuck pilates (H)

2008-01-17 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0