Thailand 7

hej hej

har int skrivit pa nagra dagar men vi har varit till kata, stranden vi var pa forra aret.. var dit och simma och sola och de var skitstora vagar som forra aret... jatte kul :P

i forrgar i torsdags sa var vi pa stranden med cindy sofia gittan och jhonny.. och mitt i allt (fast ja har legat i solen hela tiden annars) sa brannde ja hela ansiktet :O fyfan
sa nu e ja torr och har elefanthud / rosa flackar dar ja har fjallat..

fyfan vad fult de e ja vill inte komma hem sa.. :P
och dagen efter igar da.. sa ja hade ju brant mig under ogonen, de hade svullit upp och mina ogon var som bollar och ja sag ut som en kines och masta simma med keps pa mig da var ja vacker kan hja saga :P

sen gick vi pa massage iaf och shoppa lite grann.. :)

igar lag vi vid polen och softa och pa kvallen for vi till ett varuhus och handla lite.. ja kopte en kofta med korta armar, ett par skor (som ja masta lara mig ga i :P ) och 2 linnen.. :P
sen kopte ja ett till par shorts ocksa..

idag har vi legat vi polen och ja borja fjalla annu mera.. satans skit ja vill inte vara har :P
jaa tur att ja far hem imorgon.. har nastan packat klart allt och josefin har damp for hon vill inte far hem :p

jenny messa mig inatt okcksa.. ja tror inte de bara var fina som var lite full :P hahha men tack for upplysningen jenny :)

ja nu ska ja ga min id e snart slut.. men ha sa bra..

Pussiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0