Thailand 2

hej hej..
(maste bara saga at tja haller pa sa bra ja kan med den har blogg skiten jenny ) haha

idag har vi vart till en liten strand som inte ar sa kand bland turisterna annu sa de var lugnt och skont dar..
har brant mig pa fotterna bara : /
och sen var vi tillbaka till hotellet och da sag vi cindy och co./ ga viod vart hotell.. :P

har just vart ut och kakat.. utanfor en restaurang stod de en gubbe med en apa pa armen och mitt ii allt nar ja sku klappa apan sa kasta gubben upp apan pa min arm.. :P haha
och en annan gubbe kasta upp en leguan pa pappas arm.. :P

har fatt lite farg pa kroppen idag :) nicenice
och sofia och cindyhar saklart vart har pa mitt otell idag igen men sa var ja inte hemma som vanligt :P haha

jaa ja ska ga nu och lyssna pa hoin dar som sjunger har pa hotellet..( hon har en bror med sg som spelar synt och hon tyckte ja sku gifta mig med hennes bror :P ) josefin kom in och sa att hon hade fragat efter mig pch henne sa ja maste val ga pch se lite :P

haha

hejdooo ha de sa bra :)
Saknar dig ....

Kommentarer
Postat av: mimmi

kan du inte lära dig skriva så man kan tyda det du skriver?:P

2008-02-13 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0