tattoo

hej hej

jag ska tatuera mig, jag tror ja vill ha någon ängel eller något annat liknande som ska symbolisera mina 3 fina skyddsänglar ja har där uppe, Farfar, Morfar och Kjell, satt och tänkte på dom och så kom ja på mittt i allt det är ju de ja ska tattuera såklart.. jag har alltid älskat änglar dom är så fina och harmoniska på nå sätt..
Jag saknar er varje dag, men ja vet att ni sitter där uppe och tittar och skyddar oss, bara så synd att ni måsta lämna jorden så tidigt. :(


Idag är det äntligen fredag. det regnar,.. ja vet inte vad ja ska göra..
ja vill inte jobba här.. snart börjar ja på TRA och Vintergatan..
jag ska ringa dom nu..
hejdå

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

oj vad kul =) när ska detta hända då? Kram hoppas att glassen smaka bra =)

2008-08-08 @ 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0