Regn och Rusk

hej hej

fan vad dåligt väder det har varit dom senaste dagarna nu.. och ingen darling hemma att mysa med..
men imorgon kommer han :) läste just att de kommer ett åskmoln in över åland på fredag tur att pampas e hemma då :)

jag får i nerverna på mina kattor som väcker en klockan 6 på morgonen, står och skriker och kraffsar på dörren till sovrummet för att dom vill ha mat men va fan kl 7 ska ja upp och när dom väcker mig kl 6 kan ja inte somna om!!! : /

jag var ju till sverige i helgen riktigt trevligt att umgås med family ibland :)

handlade lite linnen, skojrta,smycken, klänning, tight tunika/klänning från gina, plånbok, jacka, underkläder, blommor och krukor, köksgrejjer osv.

Och min bror stefan har skaffat en blogg och han måste ha över 5000 som läser den varje dag så gå in och läs vad han skriver varje dag gå in flera gånger om dagen om ni vill och kan :p
gå in på www.metrobloggen.se/larare och hjälp han :)

Kommentarer
Postat av: S.Flöjt

hehe 5000 första månaden

2008-08-05 @ 20:52:55
URL: http://www.metrobloggen.se/larare
Postat av: Anonym

kan ändå läsa frekvent, behöver trogna läsare... hehe

2008-08-07 @ 14:07:00
URL: http://www.metrobloggen.se/larare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0