Måndag igen

Lika jobbigt varje måndag att stiga upp jag fattar inte det fast ja var i säng i tid igår.. klockan 11 somnade jag..

Helgen var helt okej, i fredags var ja med sofia till och börja med, vi hade inget att göra så vi for till patrik och tog någon öl.. sen vidare till jonas och på natten skjutsade sofia hem mig :p

I lördags var det kräftskiva, åländska kräftor, mums det var jätte gott. Första gången ja åt åländska..
Mimmi och ja hade med oss ett varsit paket också men dmo tinade ju inte förän senare på natten..
nåja jag och jenny for hem till mig sen vid 12 och där satt pampas och toffe, roth kom också efter ett tag så vi spela lite buzz och sen somna vi vid 6..
Toffe jenny och roth på bäddmadrassen sen fick jenny i nerverna när de var så trångt så hon hoppa upp i andra soffan :p

igår var de bara lugnt, ja och pampas laga köttbullar de vart jätte gott :D (eller de var mest pampas han fick rulla dom och laga smeten)

hujj nu regnar åskar och blixtrar de :S vil vara hemma under täcket med min snygging.


Kommentarer
Postat av: Gisela

Man ska orka fara och träna också, jag är för lat känner jag! I ett tidigare inlägg skrev du om att det var en igelkott på vägen och sen en kanin i kungsö, vet du vad? Att när Cathrine Backas var och hämtade sina föräldrar från Finas föräldrar så först när hon for dit så var det en igelkott och sen när dom for hem så var det en kanin där på vägen! Cooolt!

2008-08-11 @ 11:10:01
URL: http://giz.blogg.se/
Postat av: SuperSo - läraren

tattu, ängel?....hur ska den se ut...

2008-08-11 @ 13:49:55
URL: http://www.metrobloggen.se/larare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0