Helgen helgen

Hej hej

i helgen hade ka kul..

i fredags var ja med johanna och sofia vi satt hos johanna och lite sånt :p
sen var ja med mimmi och patrik..

I lördags var vi hos mig, Jag mimmi ida gisela patrik toffe.. jag ida och fina var till mariepark mellan 9 och 10 och sen tillbaka hem.. och då vart de lite mycket.. mimmi och patrik sku supa mig under bordet och de lyckades dom med.. har inte alls många minnen sen helgen så om ja var en bitch mot någon.. sorry ; ) haha

sen for vi till valborg en sväng och sen till mariepark.. hehe
jag hade nog kul den kvällen :D de ja kommer ihåg iaf.. :)

på lördag e de begravning för morfar och den 8onde maj för kjell.. : (
nu ska ja se på tv hejdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0