................

Döden ja tror den förföljer mig..
den ena efter den andra bara.. dom avlöser varandra


men vila i frid Kjell och Morfar
att fara på kjells begravnings speciellt kommer att vara den hemskaste dagen i mitt liv, ja vill inte... ja tror inte att de e sant.. de e klart att du finns kvar när ja kommer nästa gång och när ja öppnar dörren står du där lika glad som vanligt med armarna öppna och säger "här kommer mina prinsessor / flickor eller något annat..
vi ska ju spela pingis som vanligt..
och på mornarna när man var liten var du den första som var uppe och lagade världens brakfrukost åt oss och ja gick upp och tittade på barnprogram medans..
och när man kom dit fick man alltid någge roligt av dig som böcker tex..

Och alla resor vi gjort tillsammans???? vem ska nu säga när flyget far iväg och ska lyfta "de här känns som min gammla volvo"
Och vem ska nu dra alla skämt som man kan skratta åt i timmar????
Och alla "Allvarliga" samtal om pojkar, alkohol och sånna grjjer som du alltid predikar för mig när du har tagit en drink för mycket..

Vem ska pappa spela på hästar med? vem ska, vem ska??????


du gick bor alldeles för tidigt.. Stefan och gabriella ska gifta sig  i februari.. du skulle vart där..

de går inte utan dig!!
VILA I FRID

Kommentarer
Postat av: Jenny

usch de e så hemskt alltihopa, jag hoppas du vet att jag tänker på dig!

2008-04-02 @ 22:35:52
Postat av: Gisela

det måste verkligen kännas jobbigt, det är så många nu för dig.

2008-04-03 @ 08:48:31
URL: http://giz.blogg.se
Postat av: finis

usch livet är så jävla orättvist :'(

2008-04-14 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0