Nyår??

hej hej

jag är trött igår var jag med mimmi i stan och vi fixa och kika lite =)

sen for vi till Kungsö och till Olle och Godby och Sviby en sväng :p vi for till mig och fina rölli och emelie kom över.. vi satt och drack lite.. senare kom brännis, tomas och stoffe över också :)

och vid halv 12 bar de av till arken med toffe och tobbe och när ja kommer och ska betala in mig så har ja glömt legget hemma så måste fara snabbt snabbt hem efter de..

på arken var de ganska lamt till en början.. men sen vid 2 tiden kom det mera folk :)
dansa och umgicks :)

sen på efterfest till jonas md mimmi fina och patrik.. där var det några..

sen for jag och fina hem och sov kl 7 till mig.. de spåra lite ur hos jonas.. stackars jonas.. : /


idag ska ja äta med stefan och gabriella och josefin :)
sen e de nog bara lugnt...

vad händer på nyår???

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0