Helloo

hejhej

Ja ska försöka bli lite bättre på de här :p för när ja far till thailand tänkte jag skriva här vad som händer :P

nå just har de varit lov och i onsdags var vi hos tanja och sen var vi till arken :)
 i torsdags var de lugnt och ja sov typ..
i Fredags var de fest hos mig och sen arken sen var de efter fest hos tanja :D
och som vanligt var de galet och skitkul :D haha klippte sönder kläder, dansa med ridhjälmar och var allämnt tokiga :D

men de gillar vi :)

i går var de fest igen men hann bara dricka några öl sen mådde man skit och måsta sova..

och nu idag har ja skrivit arbeten och väntar på fina så ska vi handla och äta romantisk middag, bakpotatis eller tacos :) mumsss..

ja och nu skola en vecka igen :S

men nu ska ja gå ha de bra. :) hejdå

Kommentarer
Postat av: Jenny

du e ju segare än mig på dehär :|

2007-12-13 @ 16:07:39
Postat av: camilla

halloj flöjtskan! jag tror att du å jag ska åka samma flyg till thailand om inte mor min e helt ute å vimsar! inte länge kvar nu tills de bär av! Kram cindys syster camilla

2007-12-15 @ 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0