Confused

heeeloo

jaha nu har det  varit julafton och allt..
Det var väl helt okej, men hade inte julkänslor över huvudtaget..

nåja på julafton åkte ja och macke och mormor ut till mamma och pappa stefan och gabriella var med också..
Farmor och Farfar sku också varit med om inte farfar skulle varit så sjuk : /
Vi såg på kalle anka och drack glögg och sen var det middag :D mumsss mums

sen var de kaffe och te på maten och sen delade stefan ut klapparna..
jag fick typ

smoothie mixer, vattenkokare, matskålar, vanliga skålar, ny mp3 spelare, massage, present kort 20 på lisco parfym och 150 på ziczac, navelsmycke, ljus, ram, lott som ja vann 50 kronor på, parfym, badrums dekorationer, pengar och lite annat smått :)
Sen for ja till jonas där dom satt och drack..


Juldagen var väl sådär.. Börja hos Tanja det var riktigt nice som vanligt och sen frog vi till mariepark men där var de lite jobbigt, långa köer, hitta ingen och nej de var som de brukar vara där..
sen til dixie med fina och sen till mig och sova..

Igår var ja bara slö och for hem med JOhanna och  macke oc izac till kungsö och käka =) izac fick en julklapp :) de tyckte han om. hah

sen var ja med fina oh sofia, pici, pampas oc tåfe jag var rädd.. :p

idag ska ja laga smoothie min mamma ska komma upp med ingridienser åt mig :) och sen ska ja på jobb halv 10 ikväll och jobba till halv 4 inatt :p

Jag är förvirrad, vad ska man säga? vad ska man göra? det finns inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0